söndag 1 augusti 2010

Tidrapport

Nu har jag kollat mina tider på Minin: 1.21.30 och det får man väl vara nöjd med egentligen. Men det konstiga är att jag inte är det. Jag har kört på 1.19 vid ett tillfälle och då vill man ju innerst inne gärna slå det (även om man förnekar det in i det längsta) trots att man är mer otränad än på länge och trots att det blåste en massa och det var svinkallt i vattnet och jag hade en våtdräkt att dra av mig innan cyklingen och jag körde dessutom på en mountainbike istället för en racer.

Jag kom på plats 78 av 124 i damernas motionklass och det är jag faktiskt nöjd med. Alldeles så där mittemellan, det är helt ok. Mannen körde på 1.07.32 och hamnade på plats 83 av 245 i herrarnas motionsklass. Misstänker att han är som jag och inte är helt nöjd, trots en bra insats. Vi är rätt lika i många avseenden.

Till nästa år ska vi köpa våtdräkter och jag ska definitivt skaffa mig en racer som går att cykla på. Det har man säkert råd med när man ska plugga...

Inga kommentarer: