onsdag 7 april 2010

Leos igen...

Idag har vi varit på Leos Lekland igen. Kusinerna O & L var sugna på att åka dit och eftersom Elsa skulle vara hos mormor och morfar ett tag idag så tyckte de att alla kunde åka. Mormor var skeptisk, men jag lovade att följa med om vi åkte på förmiddagen. Jag skulle inte vara iväg förrän vid 14.00 så det gick bra.
En aning mer folk än senast vi var där. Men det är ju påsklov. Elsa har snöat in på zebra-rutschkanan. Endast ett litet avbrott med lite 3-hjulingsrace. Här betalar man 100 spänn och så åker hon rutschkana och 3-hjuling - det kan hon ju göra hemma! Fast rutschkanan hemma är ju inte riktigt lika lång...
Själv gick jag loss på en uppblåsbar rutschkana idag. Ungarna slängde sig hejdlöst ut i den så att de landade halvvägs ner i den. Det vore nog fel att säga att jag slängde mig hejdlöst ut i den. Men det var kul.
Och så träffade vi Elsas kusin S där också, så alla Elsas kusiner var på Leos samtidigt. Vilken grej.

Inga kommentarer: