torsdag 4 mars 2010

Lägesrapport

Vågar knappt skriva det, men idag har Elsa mått lite bättre. Senast jag skrev det blev hon sämre igen. Hon har varit på benen i hela dagen idag och har velat bli sysselsatt hela tiden. "Göa nu?" Kände mig som mamman helt utan fantasi idag, så jag hade inga bra förslag att komma med. De tråkiga förslag jag kom med dömdes ut direkt. Hon har druckit ganska duktigt i små mängder, framför allt jordgubbssaft och nyponsoppa och hon har t o m ätit en liten bit blodpudding, för det ville hon ha sa hon. Hon har haft feber idag med och magen är inte bra, men hon har i alla fall varit lite mer som vanligt idag. En liten tur till biblioteket i Hagby orkade vi med, skönt att komma ut lite. Hoppas, hoppas att jag klarar mig. Senast satte det igång vid den här tiden ungefär för min del.

Inga kommentarer: