torsdag 4 mars 2010

Datorproblem

Vi har seriösa problem med vår dator just nu och det verkar som om vi nog måste lämna in den snart. Det är bara tur att jag har lyckats att komma in på bloggen idag, för det har strulat som bara den innan. Konstiga felmeddelande och datorn hänger sig hela tiden. Någon som har något tips? Jag blir galen. Hatar när datorer krånglar, för jag fattar sällan vad det beror på och jag kan inte åtgärda det själv. Och sånt kostar pengar. Och pengar har vi ju så klart jättemycket av...

1 kommentar:

Tessan sa...

Vår stendog pga att vi haft ett "fejk-windows" och sen hade nån av oss klicka på uppdatera windows och när det äkta uppdateringarna försökte ge sig på fejk-windows så skar hela datorn ihop och nu är allt som var sparat borta och vi har nya, äkta windows som inte ser ut och beter sig som jag är van... I-landsproblem? ;) Hoppas ni mår bra nu alla tre. Kram!