torsdag 26 november 2009

Tung dag

Idag kan jag inte pressa ur mig så mycket positivt. Fick inte jobbet som jag var på intervju på. Det känns surt som bara den, vill verkligen jobba nu och gärna där. Innan de ringde och gav det negativa beskedet slets man mellan hopp och förtvivlan. Nu är det bara förtvivlan. Vad värdelös man känner sig. "Ja, men du kan ju tänka på att du var en av dem vi valde ut för intervju, vi tyckte att du var intressant". Visst, men det hjälper ju inte mig att betala lånen. Och så var man tydligen inte tillräckligt intressant heller, det känns ju jättebra.

Vad ska jag göra? Vad ska jag jobba med? Någon som har något bra förslag?

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad tråkigt vännen! Jag tycker också att du är intressant och unik, synd att jag inte satt i "juryn" på det jobbet... ;)
Håller tummarna att det löser sig snart. Snygg tapetrivning förresten! KRAM!!!// Tessan