söndag 27 mars 2011

Mer träning

Fattar inte varför jag inte kommer igång med träningen. Efter de få gånger jag faktiskt tränar mår jag så himla bra. Visst, värkabruten blir man ju, men det blir jag ju av att inte träna också (och den värken är inte lika skön). Idag gjorde jag ett inhopp som Showkidz-fröken igen och det var fantastiskt roligt. 20 små energiknippen som delade med sig lite av sin energi till mig. Vi var två fröknar och det var väldigt bra. kunde jag konstatera - en som leder dansen och en som springer ut med alla ungar som vill till mamma/pappa... Efter dansen tränade jag Easyline och det är en riktig höjdare, stationsträning i grupp på maskiner, för er som aldrig testat. Det bästa är att alla kan vara med, oavsett kondition, man kör i sin egen takt. Jag kom hem som en ny människa, trött men glad och nöjd. Näe, mer träning för mig! Nu ska det blir av.

Inga kommentarer: