torsdag 21 juli 2011

Duran och Mollan

Idag bestämde jag mig för att ta med Elsa för att se Duran och Mollan allsångs-show på slottet. Bara för det började det regna, men det regnade inte så mycket, så det gick bra ändå. Vi har väl avverkat vår tur när det gäller vädret nu ett tag framöver...

Lilly och Jeanette gjorde oss sällskap. Lilly tittade helt fascinerad på showen.

Allsångsglasögon på.

Elsa fick sjunga i mikrofonen 2 gånger. Fast jag vet inte om det hördes något. Hon var som vanligt superblyg.

Vaktis försökte slå världsrekord. Här ska han vissla efter att ha ätit ett antal kex. Det gick sådär. Köp inte kex på Netto, var hans kommentar efteråt.

Ibland förvånar hon mig. Sin blyghet till trots, ville hon ändå vara med på bild tillsammans med Duran och Mollan.
Schlagerfinalen på slutet missade vi tyvärr, för då var det kisspaus. Vi kom tillbaka precis när de tackade för sig. Men nya skivan är inköpt nu i alla fall. Så nu blir det vattenballonger i farsans kalsonger :-)

Nu ska jag stappla i säng. Trötta ben efter ett tränings-duathlon idag på morgonen.