fredag 2 oktober 2009

Underbar dag

Måste bara berätta att Elsa och jag hade en superhärlig dag igår. Jag har ju jobbat på dagis må-ons och allt har känts ganska snurrigt. Elsa har varit kinkig och haft problem med magen. Men igår jobbade J och då var jag hemma med Elsa. Hon var så otroligt mysig hela dagen, inga raseriutbrott, inget knas med magen och nappen behövdes inte förrän på seneftermiddagen när vi var på dagis och gjorde föräldrainsats. Och när J kom hem på kvällen möttes han av en halvnaken liten spjuver som snart blev helnaken (Obs! Elsa, inte jag...) och som busade in i det sista innan det var dags för sängen. En sån dag behövde jag verkligen, då mår man bra i själen.

1 kommentar:

Marielle sa...

Härligt!! Och SÅ viktigt att verkligen komma ihåg den dagen och njuta av den! Något att ha i tankarna för att lättare handskas med de jobbigare dagarna. =)