torsdag 21 augusti 2014

10-årig bröllopsdag

 Idag för tio år sedan blev vi man och hustru. Vilken underbar dag det var! Och det var i princip samma väder då som idag: sol och lite moln, blåsigt och någon liten regnskur. Än idag är jag så tacksam för att våra släktingar och vänner var med och gjorde den här dagen till ett verkligt minne för livet. Här är några bilder från dagen. Om det är någon av våra vänner som sitter inne med några bilder från bröllopet som vi inte har sett, så får ni gärna skicka dem till oss. Det vore så kul att se dem.














Jag fattade ju aldrig att leken gick ut på att hitta vems polisonger som var Jockes. Jag valde ju de som var mjukast, så klart. :-)

Stekpannepingis - en riktig höjdare på många sätt.

Presentöppning med 3 små medhjälpare som numera inte är så små.




2 kommentarer:

Klass 2b sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Vilken fin påminnelse.
Jag kommer för alltid att ha denna
dag i mitt hjärta. GRATTIS från svärmor Marie