lördag 7 april 2012

App för det mesta

Som jag skrev vid ett annat tillfälle har jag en app där jag kan registrera min träning och som dessutom påminner mig om hur lite jag tränar och gärna vill lägga ut infon på Facebook (vilket man inte vill förrän man är uppe i en anständig distans...) Man kan registrera alla möjliga aktiviteter som träning, inte bara löpning och cykling. Även hushållsarbete räknas tydligen som träning och - sex... Just snyggt om man registrerar när man har sex och så syns det på Facebook exakt hur länge och hur många kalorier man förbrukat... Tack, men nej tack.

2 kommentarer:

Tessan sa...

Allt ska ut på FB Caroline, inga hemligheter här inte! ;)

Anonym sa...

Hej Donna!
Är seriöst intresserad av den gamla sittvagnen du fick ärva av din moster i inlägg från juli 2010..
Har letat en liknande vagn länge utan resultat!
Kan jag köpa din?
Är seriös.
Såg bilder på den.
Underbar vagn.
Skulle bli jätteglad för svar.
Maila gärna
Mail: dannedevil@yahoo.se

Med vänlig hälsning, Daniel